1. Whit's wrang wie ye? Ir ye loast? What is the matter? Are you lost?
2. Ir ye lukkin somewhir swanky ir jest a plaice tae pit yer heid doon? Do you seek a hotel or simply somewhere to lay your head down?
3. Thons naw a bad plaice ower thonner. That is a quite reasonable place over there.
4. Ye mean ye'r lyin oot aa nicht? Is yer heid cut? You mean you are sleeping in a tent/outdoors? Are you sane?
5. The Causey isnae aa that bad but it wud blaw the heid aff ye, mine ye. The Giant's Causeway is fine but can be somewhat windy, mind.
6. Whit schuil did ye go tae? I am trying to ascertain your religion by deducing it from the school you attended.
7. Ye wull fin Dunluce Cassel ower thon wye but its in joogins, mine ye. Dunluce Castle is over that way but it is in need of repair.
8. Whit dae ye mean Ulster Scotch? We aa taak Inglish aboot here. What do you mean Ulster Scots? We are English speakers here.
9. Mine thon burn fur the kye haes shat the hale lenth o it! Beware of the small river as effluent from cattle is present in it.
10. If ye stye roon here much langer ye'll bae ready fur the big hoose afore lang! If you do not leave this area shortly you may be committed to an assylum!
This isnae bae onie means an exhaustive list o ullans wurds - mair a kine o hitch hikers guide tae the hame lan. Thaur wull bae mair added tae it afore lang.